בעזרת השם

הרחקת מזיקים פרק א – הרחקת נמלים

הרחקת נמלים

 

 

הרחקת מזיקים: פרק ראשון – הרחקת נמלים.

הקיץ החל, ובנוסף לחום והלחות יש לנו בעיה נוספת להתמודד עמה – נמלים בבית. כמעט כל אחד מאתנו שואל את עצמו, מה עושים עם נמלים בבית או במטבח? איך מרחיקים נמלים? מה הפתרון לנמלים בבית או במטבח?

הדברת נמלים – איך עושים את זה?

ריכזנו עבורכם את כל המידע שראיתי כרלוונטי, מקווה שתקראו ותצליחו במשימה של הרחקת הנמלים מהבית. לפני שנפרט על שיטות הרחקת הנמלים והדברתן, ננסה להבין את צורת החיים של הנמלים. וכמו שאמר פעם איש חכם: ידיעת הבעיה היא חצי פתרון. ככה נסלק את מקור הבעיה.

בישראל קיימים למעלה מעשרה סוגים שונים של נמלים. נמלים אלו מנהלות חיי קהילה לכל דבר ועניין. הנמלים חיות בקן משותף, ולהם מלכה. הנמלים בונות להם קן, שהוא בעצם מערכת מחילות מתחת לאדמה. שם נמצאת המלכה המנהלת את אוכלוסיית הנמלים. הנתינים של המלכה – קרי: הנמלים, יוצאות כל העת לחפש מזון, אותו הם מביאים למלכה. זו מצידה ממשיכה כל העת להטיל עוד ביצים, ולהגדיל את האוכלוסייה של הנמלים.

קיימות מספר שיטות להרחקת נמלים, כאשר רובם מתעסקות בעיקר בהדברה נקודתית של הנמלים מהמקום בו הם כעת נמצאות. הדברה זו היא נקודתית, ולכן גם הצלחתה נקודתית. זאת אומרת, הרחקת הנמלים על ידי ריסוס, תחסל את הנמלים הנמצאות כעת בבית. אולם שיטה זו אינה פוגעת בקן הנמלים, שם הם ממשיכות להתרבות. סביר להניח שנמלים אחרות יבואו לבקר במטבח שלכם.

ההדברה האיכותית ביותר הקיימת היום היא על ידי פגיעה במלכה. ברגע שהמלכה מתה הקן מתפרק ואינו ממשיך להתקיים. איך עושים את זה?  ג’ל נמלים הוא הפתרון הידוע היום ביעילותו. עוד נסביר על כך בהמשך.

הדברה אורגנית.

  • השיטה הפחות מזיקה ומסוכנת, ובדרך כלל גם יותר זולה. שיטה זו של הרחקת הנמלים מתבצעת על ידי פיזור של חומר שהנמלים אינם סובלות אותו. החומרים הידועים כמרחיקי נמלים הם:
    • חומץ – למהול מעט חומץ בחומר שטיפת הרצפה שאתם משתמשים, הבעיה שגם בני אדם אינם אוהבים את הריח שלו החומץ.
    • נענע/מנטה/קינמון/ג’רניום – ניתן להשתמש עם שמן אתרי המבוסס על חומרים אלו.
    • פלפל שחור / פפריקה / מלח – לפזר את האבקה בחורים מהם מגיחות הנמלים.
    • טלק – לפזר את האבקה בחורים מהם מגיחות הנמלים.
  • המעלה של השיטה הזו שהיא אינה עולה הרבה כסף, וקלה ליישום באופן עצמאי. החיסרון של השיטה הזו היא טובה נקודתית, ואינה מצליח לעשות את העבודה באופן מושלם.

הדברה מקצועית.

  • פשוט להזמין איש מקצוע שידביר לכם את הנמלים. המעלה של גישה זו, אין לכם צורך להתאמץ בכלל, רק להתקשר למדביר מקצועי. החיסרון של גישה זו, זה עולה כסף, וגם לא תמיד המדביר נותן פתרון להשמדת קן הנמלים.

הרחקת נמלים לבד

  • לרכוש חומר להדברה של נמלים, ולעשות את זה לבד. לא ממש חוקי להשיג חומר הדברה איכותי, וזה מסוכן למי שאינו מקצוען.
  • אנחנו ממליצים על ג’ל נמלים, שאינו מסוכן, אינו יקר, והוא מהיר ואיכותי. אין גם צורך לעזוב את הבית בעת השימוש בחומר הזה.
  • ההמלצה שלנו היא על הפתרון המוכר והחזק הקיים היום בישראל, והוא – ג’ל נמלים.
  • אופן השימוש הוא פשוט ביותר. מטפטפים מעט מן החומר במקומות המועדים לביקורי הנמלים, ומשאירים לחומר לעשות לבד את העבודה. בתוך החומר יש מרכיב המושך את הנמלים. אלו ממהרות לקחת מהחומר ולתת למלכה שלהם עוד מזון. לאחר זמן מה החומר מתחיל להשפיע, והמלכה מתה, וכמו שכבר כתבנו למעלה – הקן מתפרק.
  • מתוך מגוון מוצרי ג’ל להדברת נמלים שיש בשוק, אנחנו ממליצים על הפיקס ג’ל. בדקנו את כולם, והוא היה היעיל ביותר, ורק אז התחלנו לשווק אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן