בעזרת השם

פתיחת חנות אספקה טכנית

פתיחת חנות אספקה טכנית

פתיחת חנות אספקה טכנית. 9 כללים חשובים שכדאי לדעת לפני פתיחת חנות אספקה טכנית, המוכרת בשם: חנות טמבור

  1. אהבה.
    • העיסוק בתחום חנויות לאספקה טכנית, הינו מורכב מאוד. אנחנו לא מדברים כעת על מגרש חומרי בניין, אלא על חנות טמבוריה. בחנויות מסוג זה המגוון הוא גדול מאוד, ונדבר עליו בסעיף הבא. אבל מה שחשוב ביותר הינו כל הקטע של אהבה לתחום. צריך לאהוב את זה כדי להתעסק עם זה. הלקוחות ירגישו שאתם אוהבים את התחום, כי מי שאוהב את התחום יודע גם לתת שירות איכותי.
  2. מגוון.
    • ישנם חנויות שמוכרות רק נעליים, אחרות מוכרות בגדים. בדרך כלל כל חנות בוחרת לעצמה תחום מוגדר מאוד. חנויות שכונתיות לאספקה טכנית, כוללות מגוון ענק של תחומים. הנה כמה לדוגמא: ברגים, אינסטלציה, מנעולים, כלי עבודה, פרזול לרהיטים כמו ידיות לרהיטים, ועוד. החנויות המשגשגות הן אלו היודעות לגוון היטב במגוון המוצע לרכישה. כיום נוכל לרכוש בחנויות אלו גם שרוכים לנעליים, קוצץ ציפורניים, וגם פתרונות להרחקת מזיקים כמו ג’ל נמלים. ולסיכום: הכינו את עצמכם למגוון ענק, נושא שמוביל אותנו לסעיף הבא.
  3. מלאי.
    • מלאי הינו דבר חשוב לניהול, וחייבים לנהל אותו בצורה מדויקת וחכמה. מצד אחד אנו רוצים שיהיה מספיק לכל לקוח, מצד שני המשמעות הכלכלית גדולה מאוד. סוחרים רבים שלא התנהלו נכון בכל הקטע של המגוון, מצאו עצמם במצב כלכלי מורכב ולא פשוט. עדיף לפזר את הכסף על יותר מוצרים, מאשר יותר כמות ממוצר אחד.
  4. סידור.
    • גם אם יש לנו 250 מטר, תמיד נרגיש בשלב מסוים שהיינו רוצים מקום יותר גדול. ובכן, חשוב להבין: הגודל לא קובע. יש לנו לקוחות עם 60 מטר חנות, והם מצליחים מאוד. כן צריך לשים דגש על סידור נכון של החנות. אולי נקדיש לזה פוסט מיוחד שיסביר על איך כדאי לסדר חנות.
  5. מיקום.
    • חנות מזון שכונתית, יכולה להתבסס על מספר תושבים מצומצם. חנות טכנית, חייבת להתבסס על הרבה יותר תושבים. בחנות המזון נבקר מספר פעמים בשבוע. בחנות טכנית, לפעמים רק פעם בחודש ולפעמים גם פחות. לכן אנו צריכים למקם את החנות במקום עם הרבה תושבים. ועוד נקודה שנציין, ילדים זו שמחה. שכונה עם הרבה ילדים מביאה הרבה ברכה גם לחנויות הטכניות.
  6. חניה.
    • קצר וקולע. חשוב שתהיה ללקוחות חניה קרובה לחנות. חנות שאין חניה באזור, מרחיקה לקוחות.
  7. כסף.
    • פתיחה של חנות מביאה להוצאה גדולה (בפוסט הבא, נתמקד בזווית הניהול הפיננסית של כזו חנות). הוצאה זו כוללת את מחיר הקניה / השכירות של המקום, מידוף, שילוט, וכמובן הסחורה עצמה. חשוב מאוד לדעת עם כמה כסף ניגשים לעסק, וכמובן כמה זמן אנו יכולים לעבוד במקום בלי משיכה של משכורת. לוקח לחנות זמן להיטמע ולהיכנס לזיכרון של האנשים, נושא שיוביל אותנו לסעיף הבא.
  8. זמן.
    • חנות חדשה מרגשת מאוד את בעלי המקום, את חבריו ומשפחתו, וכמובן גם את ספקי השירות והסחורה. אבל מה לעשות את התושבים באזור זה פחות מרגש. לא כי יש להם התנגדות, אלא כי הם פשוט לא יודעים שהיא נפתחה. מה עושים?! כולם רצים לעשות פרסום שעולה הרבה כסף. ובכן, בדרך כלל הפרסום לא ממש עוזר, ובוודאי שאינו מקצר את זמן היטמעות החנות בתת מודע של התושבים. צריך לעשות פרסום, אבל לעשות אותו במתינות. ללמוד מה עובד בשכונה הזו, וככה לפרסם.
  9. שירות ופתרונות.
    • לקוחות הנכנסים לחנויות אלו, מחפשים פתרון לכאב שיש להם. ישנה בעיה והם מצפים מצוות החנות לפתור להם אותה. חשוב מאוד לחשוב מחוץ לקופסה, ולתת פתרון. הסלוגן שלנו בחברת גולבי, הוא: חושבים פתרונות. לקוחותינו אוהבים אותנו כי אנחנו מתעסקים המון עם מציאת פתרונות ללקוחותינו. סעיף זה מתחבר מאוד לסעיף הראשון בפוסט הזה, אהבה לתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן