בעזרת השם

הרחקת עכבישים – בין קורי העכביש

הרחקת עכבישים, איך נעשה את זה נכון?!

עכבישים – מה האסוציאציה הראשונה שהמילה הזו מעוררת בכם?

אם אתם לא חובבי טבע וזאולוגיה קרוב לוודאי שזה יהיה “איכס”… ואנחנו לגמרי מבינים.

זה לא כיף להיתקל בעכבישים מקננים וטווים קורים ברחבי הבית, והמטאטאים שלנו עובדים שעות נוספות. הכל בניסיון להתגבר על הטרדה הזו, ולא בהצלחה מרובה, כי איכשהו תמיד יש עוד כמה…

עכבישים, בניגוד לחרקים אחרים, לרוב לא באמת מזיקים.

 

למרות שיש בהם מינים שעלולים להשאיר אתכם עם עקיצות די רציניות. גם אם הם לא מסוכנות. אולם בהחלט יש כמה זנים מסוכנים – אבל אותם קשה מאוד למצוא בין כותלי הבית.

 

ובכל זאת, אנחנו תמיד נעדיף את הבית שלנו נקי מעכבישים. מסתבר שיש דרכים לעשות את זה, לפני שהולכים על הקיצונית ומזמינים מדביר מקצועי.

 

לפני הכל חשוב לזכור – בית נקי ומתוחזק וקירות וגג אטומים מסדקים ימנעו התרבות של כל חרק. גם של עכבישים, ואם הם כבר הגיעו, הנה משהו שלא ידעתם:

 

כמו הרבה חרקים אחרים, גם העכבישים לא סובלים ריחות מסוימים וכשהם מריחים אותם הם פשוט בורחים. הנה כמה דברים טבעיים לחלוטין שאפשר להשתמש בהם כדי לתקוף את חוש הריח שלהם ולהבריח אותם אחת ולתמיד:

 

פירות הדר – אנחנו מכירים כמה וכמה אנשים שלא סובלים את הריח הזה, מסתבר שהעכבישים שותפים לדעתם. מניחים קליפות של פירות הדר במקומות המועדים לפורענות. אפשר גם לרכוש שמן פירות הדר ולטפטף ממנו, או למהול במים ולרסס – זה לגמרי עובד.

מנטה – ריח המנטה החזק גם הוא לא נעים בכלל לידידינו העכבישים וגורם להם לחפש בית פחות ריחני. מערבבים כמה טיפות שמן מנטה במים, מעבירים לבקבוק ומרססים בפתחי החלונות והדלתות פעם בשבוע.

חומץ – החומץ יעיל לא רק בהרחקת עכבישים, הוא מרחיק גם חקרים נוספים אז מומלץ להשתמש בו. אם לכם אין בעיה איתו. ניתן למהול אותו במים (כוס מים על חצי כוס חומץ) ולרסס באופן קבוע את האזורים הבעייתיים. אפשר גם להוסיף אותו לתרסיסי השמנים שהכנתם כדי לחזק את האפקטיביות שלהם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן