בעזרת השם

אמזון

השוק רועש, השוק גועש. אמזון סוף סוף מגיע לישראל. טוב…

לא כולם שמחים עם ה’סוף סוף’ הזה, הסוחרים – בחלקם – חוששים מהתהליך הזה שעלול לשבש להם את מה שהם מכירים.

המהלך הזה של אמזון עלול לגרום להם להיאלץ לצאת מאזור הנוחות שלהם.

כבר כתבתי על זה בפוסט אחר, והסברתי למה בעצם אין מה לחשוש.

תוכלו לקרוא על זה בקישור הבא: ההשפעה של אמזון על השוק הישראלי.

היום השוק רעש בשל הודעה שאמזון שיגרה לסוחרים מישראל, בה הם עודדו אותם לפעול בזירת אמזון בעברית.

כרגע הם עדיין לא פותחים מחסנים לוגיסטיים, ולדעתם של מומחי איקומרס זה יגיע.

הצעד הנוכחי – לדעת אותם מומחים –  רק מקרב את היום בו אמזון תפתח בישראל מחסנים לוגיסטיים.

לדעתי הצנועה, היום הזה עדיין רחוק. משהו לא הגיוני בפתיחה של מחסן לוגיסטי לפינה בעולם עם 8 מיליון אזרחים.

המספרים עוד יותר לא מתכנסים למשהו הגיוני, כאשר נתייחס להיקף הסחורות המאוחסנות במחסן קלאסי של אמזון.

ועדיין, היום השוק געש בשל ההודעה, וראיתי גם סטטוס של בחור צעיר, בו הוא שמח כי סוף סוף המשלוחים יהיו תוך חמשה ימים.

בהמשך – במידה ואכן אמזון יפתחו מחסנים לוגיסטיים בישראל – זמן ההמתנה צפוי להתקצר משמעותית, עד לאספקה של תוך 48 שעות.

מה?…. אף אחד לא סיפר לאמזון ולבחור הצעיר הזה שחברת גולבי מספקת בדרך כלל את הסחורה תוך 24 שעות?

לפעמים זה אמנם לוקח יומיים או שלושה, אבל ב90 אחוזים מהמקרים אנו מספקים תוך 24 שעות.

באחת הכתבות שפורסמו היום בעניין, הסתיימה הכתבה באמירת פאתוס: מי שיתעורר בזמן ישרוד, ומי שלא…

למען האמת, השוק הישראלי אינו צריך להתעורר. הוא פועל זה מכבר בזירה האלקטרונית.

ההיקף של המסחר האלקטרוני בישראל מטפס בכל גרף שתראו, מעלה מעלה.

השוק הישראלי לא ממש צריך את אמזון כדי ללמוד על מסחר אלקטרוני.

מה בכל זאת ירוויח הקונה הפוטנציאלי דווקא מאמזון? אין לי מושג.

אנחנו גולבי, אז בואו נדבר על גולבי.

אספקה – בדרך כלל עד 24 שעות. 5 ימים זו כבר חריגה מזמן האספקה הרגיל.

אמינות – בניגוד לאמזון אצלנו אתם מכירים את החברה, יש לנו כתובת, יש לנו טלפון.

יש עם מי לדבר. יש עם מי להתייעץ ולהתאים את המוצר המדויק עבורכם.

מחיר – חברתנו ברוב המקרם יכולה להבטיח מחיר טוב.

אנחנו חברה סיטונאית שאינה פונה רק לקהל פרטי. המוצרים נמצאים בכל מקרה אצלנו במחסנים.

שירות – גם אם תמצאו זול יותר, לא תמצאו שירות יותר טוב. ושירות זה הכי חשוב.

אז תרגיעו, ותפסיקו להילחץ מכתב כלכלי שצריך עכשיו להעלות אייטם מרעיש ומרגש. הכל בסדר ברוך השם.


מה שכן כדאי לדעת ולזכור, אחד הפרמטרים החשובים בהשרדות של עסק ובהמשך הצלחתו, זהו הפרמטר החדשני.

כל סוחר צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק וללמוד על השינויים המתרחשים בשוק.

הסוחרים צריכים להתאים את עצמם בקלות לשינויים טכנולוגיים שהשוק והקידמה מכתיבים לנו.

בהצלחה.

תגובה אחת

  1. השירות של גולבי באמת מעל ומעבר לכל צפיה,
    לא להאמין שבישראל יש כאלה נותני שירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן