בעזרת השם

סידור ארון בגדים

סידור ארון בגדים. נמאס לכם מהבלגן בארון הבגדים? קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על סדר בארונות בגדים יש מן קסם כזה, לא משנה כמה פעמים נסדר אותם, הם תמיד ימצאו את הדרך להתבלגן מחדש.

זה מתחיל בפעולה פשוטה של להחזיר בגד לא בדיוק למקום שלו כשאנחנו ממהרים, ומשם הדרך לכאוס קצרה מאוד.

אז מה עושים? אם ממהרים אז ממהרים! נכון, אבל עם קצת התארגנות מראש, נוכל לדאוג שהארון שלנו יהיה מסודר בצורה חכמה ויעילה, שתעזור לנו לשמור על הסדר לזמן יותר ארוך ולעשות את זה בקלות.

נתחיל?

  • קופסאות. תפסיקו לזרוק קופסאות נעליים! הן שימושיות מאוד לארון שלכם. החל מגרביים שקל הרבה יותר לסדר בקופסה מאשר לזרוק במדף או מגירה ענקית, וכלה חגורות, עניבות, אקססוריז למיניהם (כל השטויות שמפוזרות לכם בכל מיני מקומות). ולמשקיענים- אפילו לבנים או חולצות – תלוי בגודל הקופסה.
    • אגב, אם כבר קופסאות נעליים, למה לא לאחסן בהן- הנה הברקה- נעליים!!! נעלי חורף וקיץ יכולות להחליף מקומות בכיף באותה קופסא בהתאם לעונה ולחסוך מקום, בלגן, וגם אולי קצת ריח…
    • טיפ: אם אתם מאחסנים גם בגדים בקופסאות, השתמשו בשקופות, כך לא תצטרכו לבלגן את כל הקופסא כדי למצוא את הפריט שאתם מחפשים.
  • קולבים. אנחנו יודעים שאין לכם הרבה מקום בארון ויש הרבה בגדים שממש כואב הלב לזרוק, אבל לתלות המוווווון בגדים על אותו קולב לא באמת חוסך מקום. כי כשאם ממהרים להגיע אל זה התלוי למטה ובדרך שופכים את האחרים לתחתית, אתם רק יוצרים לעצמכם עוד עבודה ובלגן. עדיף – לדאוג לקולבים דקים ולתלות בגד אחד על כל קולב. (טוב, שניים, אם אתם מתעקשים). כך תוכלו לסדר את ארון התליה לפי צבעים / יעד הבגד או כל דרך אחר שנוחה לכם.
    • טיפ – לבשתם בגד? כשאתם מחזירים אותו לקולב תלו אותו הפוך. כך תוכלו לזהות איזה קולב לא הפכתם אף פעם ולתרום את הבגד שיושב עליו כבר שנה בלי לזוז…
    • הופ! חסכתם עוד מקום. גאוני, לא?
  • מחיצות ומפרידים. כן, אנחנו יודעים שהשקעתם בארון שיהיה יפה ומהמם. כן, אנחנו יודעים שלא בא לכם להרוס את איך שהוא נראה. אבל…. שאלו את עצמכם מה עדיף? להכניס מפריד למדפים? או לזכות במפל חולצות בכל פעם שפותחים את הארון?
    • כשאנחנו מדברים על מפריד זה יכול להיות כל דבר שיחלק בנוחות את שטחי המדפים או המגירות. החל ממפריד שקוף קשיח וכלה בחתיכת קרטון מצוירת או מקושטת- אתם בוחרים. כך תמנעו מהבגדים לגלוש אל הערימה הקרובה אליהם. כמה בלגן ועצבים זה יחסוך לכם!!!
    • טיפ: במקום מפרידים, אפשר להכניס גם למדפים או למגירות, נחשו מה? נכון! קופסאות!!!
  • נלחמים באבק. אולי תתפלאו לשמוע (לקרוא…) אבל גם לארון בגדים סגור מסתננים להם גרגירי אבק סוררים. נכון, אין לנו דרך למנוע את זה, אבל יש לנו דרך להגן על הפריטים שלא יוצאים מהארון באופן קבוע. שקיות ואקום לבגדים ישמרו לכם על פריטי העונה החולפת טריים ורעננים וגם יחסכו לכם המון מקום. מכסים תואמים לקופסאות יגנו על הפריטים הקטנים. ובכלל – ארון עם דלתות ישמור טוב יותר על הבגדים שלכם מארון פתוח.
    • טיפ – את המצעים אפשר לקפל ולהכניס את הסדין והציפה אל תוך הציפית, כדי שתיצור מעין שקית ותגן עליהם. טיפ שמשמש אפילו את הסבתות שלנו!
  • ריח גן עדן? ארון בגדים הוא מקום טחוב. רוצים הוכחה? נסו להיכנס אליו, לסגור דלתות ולחיות בו כמה שעות. במיוחד כשאנחנו מאחסנים בו גם נעליים שעם כל הרצון, לא תמיד מריחות כמו שמפו… בדיוק בשביל זה המציאו את מפיצי הריח – והם באים בהמון צורות, גדלים וגוונים. אפשר למצוא כאלו שמכילים גם חומרים השומרים על היובש בארון ומונעים לחות. כאלו שמבריחים עש וגם כאלו שבכל פעם שתפתחו את הארון יכו אתכם בגל של ריח. לעש, בואו לא נשכח יש גם מלכודת עש הבגדים. אתם בוחרים! רק תבחרו משהו…
    • טיפ: השתדלו לבחור במפיצי ריח עדינים שלא ישאירו עקבות חזקים מדי על הבגדים שלכם.

נראה לנו שזה לגמרי מספיק בתור התחלה לסידור ארון בגדים. מוכנים לנסות את זה בבית?

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן