בעזרת השם

פח פח

פח פח

פח פח, מה הברגים המתאימים לחיבור שני אובייקטים ממתכת וברזל. ברגים אלו ייעודיים לחיבור בין שני אובייקטים מברזל או מתכת, במקום בו אין צורך בהידוק הבורג עם אום מהצד השני. לדוגמא: התקנה של מדף על קיר מלוחות איסכורית.

כאשר נרצה להרכיב לוחות איסכורית על תשתית של מסגרת מתכתית אנו משתמשים בבורג הנקרא בורג איסכורית הייעודי למטרה זו.

כאשר נרצה להרכיב מדף או אובייקט אחר על קיר מתכתי משתמשים בבורג פח פח.

מבנה ראש הבורג מעט רחב, על מנת להבטיח את הידוקו המלא ללוח המתכת, וייתור הצורך בשימוש בדיסקיות מתכת.

בראש הבורג יש חריץ בעל ארבע צלעות, הייעודי לאפשר את הרכבת הבורג על ידי ביט פיליפס המוכר בסימון המקצועי שלו הוא PH2.

חוד הבורג מגיע בשני גרסאות. הראשונה והפופולארית יותר. זוהי הגרסה עם ראש קודח, אותו ניתן לרכוש בקישור הבא: בורג קודח. במקרה זה אין צורך בכל קידוח מקדים, והבורג עצמו קודח את החור.

הגרסה השנייה היא בורג עם שפיץ. בורג זה מגיע לשימוש כאשר מדובר בפח דק מאוד שאינו מצריך כל קידוח. במקרה זה נועצים קלות את הבורג בנקודה הייעודית, ומתחילים להבריג. הבורג ייכנס אל דאגה.

ברגים אלו ניתנים לרכישה בשוק הישראל בשני צבעים, בצבע כסוף או בצבע מושחר. כמו כן ניתן להשיג את הבורג כאשר ראש הבורג צבוע בצבע לבן. מגיע לשימוש כאשר המשטח לבן, ואין לכם רצון שהבורג יבלוט במראהו השחור.

 

כמה מילים על למה להקפיד לרכוש ברגים איכותיים גם כאלו שיעודים לחיבור פח פח:

כאשר מדובר בחוד בורג קודח, יש לשים לב שמדובר בחברה טובה ואיכותית. זאת היות וזה אמנם נראה עניין של דקויות, אולם בורג מחברה טובה יקדח וייכנס הרבה יותר בקלות. כמו כן ללהב המסולסל סביב הבורג, יש משמעות גדולה ממה שנראה. להב איכותי יביא לתפיסה איכותית של האובייקט אותו נתלה על קיר הפח.

ככלל כדאי מאוד לדעת בדיוק איזה בורג אנחנו צריכים. שימוש בברגים נכונים מקלים את העבודה. בחירה נכונה של בורג תואם את המטרה, תביא לעבודה מהירה קלה ומאוד יעילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן