בעזרת השם

פתיחת סתימות

פתיחת סתימות, איך נעשה את זה לבד?!

סתימה בכיור או סתימות בצנרת אינם אורחים רצויים בביתנו, אנחנו מעדיפים שלא יבואו בכלל. בכל זאת הם הגיעו ויש לכם סתימה בצינור, ואתם מתעניינים בפותח סתימות? הנה התשובה איך לעשות את זה.

דבר ראשון כדאי להבין איך הם קורים, וכמובן גם לדעת שאפשר למנוע אותם על ידי פעולה פשוטה. ברוב המקרים סתימות בצנרת של המטבח נוצרת בשל הצטברות של שומנים. שומנים אלו נוצרים כתוצאה בפסולת מזון המוצאת את דרכה דרך כלי האוכל שלנו, לתוך הכיור ומשם לצנרת.

פעולת המניעה הטובה ביותר היא שפיכה של מים רותחים לתוך הכיור. מומלץ תמיד לאחר שטיפה של כלים מלוכלכים במיוחד, לשפוך קומקום מים רותחים לתוך הכיור. המים הרותחים ימיסו את השומנים, ואלו ימשיכו בדרכם לבורות הביוב.

בכל זאת נוצרה סתימה בכיור?

הנה כמה פתרונות לפתיחה של סתימות.

  • שפכו מים רותחים לתוך הכיור או לתוך בור הניקוז. גם לאחר היווצרות סתימה, ייתכן מצב לשחרור הסתימה על ידי מים רותחים בלבד.
  • פתיחת הסיפון – יעיל מאוד בכיור אמבטיה. הסתימות בכיור אמבטיה נוצרות בדרך כלל בגלל שערות, את אלו ניתן למצוא בפתיחת הסיפון מתחת הכיור. הפתיחה קלה ביותר, ונעשית על ידי סיבוב של כוס הסיפון. מומלץ להניח דלי מים מתחת הכיור, כדי לחסוך פיזור של הלכלוך על הרצפה. ניתן לרכוש אצלנו סיפון חדש, בקישור הבא: סיפון שרשורי
  • פומפה – פשוט לקחת פומפה פשוטה ו… לפמפם. לחץ הוואקום הנוצר על ידי הפומפה יגרום לסתימה להיפתח. יעיל מאוד לסתימות קלות.
  • היטקום פותח סתימות – המוצר המומלץ והמקצועי ביותר. שחרור הסתימה נעשה על ידי לחץ של מים. המוצר הזה ינקה את הצנרת היטב, ומסוגל לפתוח גם סתימות קשות.
  • פותח סתימות נוזלי – ניתן להשיג בכל חנות שכונתית לאספקה טכנית (חנויות טמבור). זהו מוצר לא יקר, ובדרך כלל יעזור מאוד לפתוח את הסתימות.
  • סודה קאוסטית – גרגרי סודה קאוסטית הניתנים להשגה בחנויות. זהו חומר מסוכן, אולם בדרך כלל עושה את העבודה ומשחרר את הסתימה. יחד עם זה הוא מתקשה לפעמים, וגורם לסתימה עוד יותר חזקה. ממליץ לכם לקרוא את הפוסט הייחודי אותו הקדשתי להסבר לשימוש בסודה קאוסטית.
  • חומר לפתיחת סתימות – אנו ממליצים על החומר של חברת מור שיווק, חומר מדהים שעושה נפלא את העבודה של פתיחת הסתימה.
  • קפיץ לפתיחת סתימות – ייעודי לשימוש בצנרת. לפתיחת סתימות בכיורים יש פתרונות עדיפים על קפיץ, הקפיצים הללו ייעודיים לשימוש בפתיחת סתימות בצנרת.
  • לחץ אוויר – מדובר באקדח המשחרר לחץ אוויר חזק לתוך הצינור. האוויר הנכנס בעוצמה לתוך הצינור דוחף את גורמי הסתימה קדימה, ומשחרר את הסתימה. מדובר במוצר רב פעמי, המאפשר שימוש חוזר בכל פעם שנוצרת סתימה.

כללי בטיחות:

* משטחים רטובים עלולים להיות מחליקים, נקטו בכללי זהירות למניעת החלקה.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן