בעזרת השם

תחתיות

תחתיות

מתי אנו רוצים להשתמש בתחתיות לרהיטים? התשובה מגוונת.

  • כאשר נרצה שהרהיט לא ירעיש.
  • במידה ונדרש להגן על הרצפה מחריצים שייוצרו על ידי הרהיט.
  • אם נרצה להגביה מעט את הרהיט.
  • כשאנו רוצים שהרהיט יחליק על הרצפה בקלות, בעת שאנו מזיזים אותו.

בואו לבקר במחלקה שלנו לנושא זה, תמצאו שם מגוון גדול של פתרונות לרהיטים.

תחתיות לרהיטים

איזה תחתיות מתאימות לנו? גם תשובה מגוונת. ננסה למצות את התשובה בקצרה ובבהירות. בפוסט זה נתמקד ברגלי רהיטים עם פרופיל (רגליים) ממתכת:

פקק פלסטיק:

ישנם פקקים מפלסטיק לרהיטים, אותם נועצים בתוך פרופיל המתכת. פקקים אלו מתאימים לרגליים שקצות הרגליים עומדות על הרצפה. כאשר מדובר ברהיט שהפרופיל שוכב על הרצפה, כמו הכיסאות הנמצאים בדרך כלל בחדרי המתנה, נצטרך להשתמש בפקק ייחודי לכסא המתנה.

סוג הפקק נבחר בהתאם לעיצוב הפרופיל / הרגל. קיימים רגליים עגולות  עבורם נשתמש בפקק עגול או בפקק עגול שמפניה. לרגליים מרובעות נשתמש בפקק לפרופיל מתכת מרובע. קיים גם פקק מלבני או פקק אובלי, ואפילו פקק חצי אובלי.

גודל הפקק:

כיצד יודעים איזה גודל תחתית מתאים לרהיט שלנו? תשובה פשוטה. יש למדוד את הנקודה הרחבה ביותר בפקק, בחלקו האמור להישאר מחוץ לפרופיל. החלק הנשאר מחוץ לפרופיל אמור לשבת בקו אפס עם הצד החיצוני של פרופיל המתכת, אשר על כן נמדוד את הנקודה הרחבה ביותר של הפקק. בפקק עגול נמדוד את הקוטר, בפקק מרובע או מלבני נמדוד את האורך / רוחב. ניתן גם למדוד את פרופיל המתכת, יש למדוד את קוטרו החיצוני של הפרופיל.

רגליות גומי לכיסאות:

לרגליים עגולות ממתכת קיים פתרון נוסף. רגליות גומי עגולות, אלו ניתן להשיג אצלנו בצבעים שחור או לבן. הרגליות הללו משמשות הרבה במקומות בהם הנכם מעוניינים למנוע את רעש הזזת הרהיטים. כדאי לדעת כי רגליות הגומי מקשות במעט על הזזת הרהיטים בקלות, מאחר וחומר הגומי הינו בעל אחיזה במשטח עליו הוא מונח.

גודל הרגליות הרצוי לנו:

במדידה של הפרופיל, יש למדוד את קוטרו החיצוני של הפרופיל. במדידה של רגליות הקיימות כבר אצלכם, יש למדוד את קוטרו הפנימי של הרגלית. יש לזכור שחלקו הפנימי של הרגלית אמורה לשבת בצמוד  לקוטרו החיצוני של הפרופיל.

מדבקות לבד:

כאשר יש לרהיט פקק פלסטיק, ניתן גם להשתמש במדבקות של מגיני לבד. אולם זה יעבוד רק במידה ותחתית הפקק שטוחה, ואינה בעלת בליטות. קיימים מדבקות עגולות, מדבקות מרובעות. במקרה כזה יש לדאוג שהתחתית חלקה ונקיה, על מנת שהמדבקה תיתפס היטב. נועד בדרך כלל להגנה על משטח רגיש לחריצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן