בעזרת השם

מה אנחנו מוכרים ?!

מה חברת גולבי מוכרת

מה חברת גולבי מוכרת?

החברה שצברה המון תאוצה בשנים האחרונות בשוק הישראלי, רבים הם השואלים מה חברתנו מוכרת. למען האמת זו שאלה לכאורה מורכבת, ובשל כך עבדנו בחצי השנה האחרונה על התשובה לשאלה הזו.

היות ויש לנו כמה מאות חנויות לאספקה טכנית, כאלו הרוכשים מעמנו בסיטונאות לאורך זמן. היות וכך, יש לנו את האפשרות הקלה ביותר לבצע מחקר שוק מקיף ומקצועי, על מנת להגדיר אחת ולתמיד ‘מה חברת גולבי מוכרת’?

דבר ראשון נגדיר את השאלה, נבין מדוע היא בכלל שאלה. הלא אנו מוכרים מוצרים, בעיקר מתחום המוצרים המוגדרים כאספקה טכנית. אולם אי אפשר לומר שאנו מוכרים אינסטלציה, גם לא כלי עבודה, ואפילו לא ברגים או מקדחים וביטים, מאחר ויש לנו למעלה מ2500 מוצרים.

חיפשנו הגדרה קצרה שתכלול בתוכה את כל מה שאנו מציעים ללקוחות. גם לקוחות עסקיים הרוכשים בסיטונאות, וגם ללקוחות פרטיים הרוכשים כלקוח קצה.

אספנו את הצוות שלנו, פנינו ללקוחות קבועים שלנו, ושוחחנו עם ספקים שלנו. מכל אלו ביקשנו להגדיר את המוצר שלנו. הגדרה קצרה וקולעת. “תסבירו לנו – ביקשנו מהם – מה לדעתכם המוצר שלנו? תגדירו אותנו”.

התפלאנו ונהנינו מאוד, לדעת שרובם חושבים שאפשר להגדיר את המוצר שלנו במילה אחת.

ובכן, המוצר שלנו הוא… שירות.

אנו לא מוכרים פטיש, איננו מוכרים שלטים לשערים, איננו משווקים קולבים. אנו מוכרים מוצר אחת – שירות.

איך הגעתם לזה? שאלנו את המשיבים, והם ענו. הסברים מקצועיים על המוצרים, מהירות אספקה, דיוק, הבנה לצרכי הלקוחות, ירידה לפרטים על מנת לספק את המוצר הייחודי הנדרש לנו, עמידה לצד הלקוח בעת תלונה על מוצר. דברים שלא כל כך רגילים להם בישראל.

הצוות הגולביסטי שלנו בהחלט קיבל את ההגדרה, והסכים לה.

אנו מוכרים – שירות.

בואו לבקר אותנו בעמוד הקטלוג שלנו: קטלוג גולבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן